На Вигурівському бульварі не знайшли можливості облаштувати велосипедну інфраструктуру.

На изображении может находиться: один или несколько человек, обувь и на улице

Сьогодні, після завершення капітального ремонту, Вигурівський бульвар відвідав Віталій Кличко. На жаль окрім пішохідної алеї довжиною 550 метрів та шириною від 6,5 до 12 метрів вимощеної з декоративної бруківки ФЕМ там не побачили велоінфраструктури. Аналізуючи передумови та ситуацію, щодо капітального ремонту Вигурівського бульвару, зазначимо такі факти:

1.У передпроектних архітектурних та планувальних рішеннях бульвару, які розробляли у КП «Київміськрозвиток» та погоджували з замовником робіт Комунальна корпорація «Київавтодор» була передбачена двостороння велосипедна доріжка. Про що свідчать численні креслення та візуалізації проектних рішень.

Нет описания фото.
На изображении может находиться: дерево, небо, обувь, растение и на улице
На изображении может находиться: 1 человек, дерево, растение, небо, велосипед, стол, обувь и на улице

2.У своїх дописах екс-голова Деснянська РДА Геннадий Заболотный (Gennadii Zabolotnyi) та депутат Київська міська рада Анна Старостенко (Anna Starostenko) неодноразово зазначали факт того, що проєктними рішеннями ремонту бульвару також передбачена велосипедна доріжка;

Screenshot_1

На изображении может находиться: 5 человек, люди сидят и ребенок

3. У тендерній закупівлі капітального ремонту, вартістю 40 млн гривень бюджетних коштів, у технічному завданні чітко прописані матеріали та складові облаштування велосипедної інфраструктури на бульварі: в пункті 4.4. «Улаштування велодоріжки» велодоріжка з асфальтобетону та ФЕМ, велосипедні парковки та відповідні дорожні знаки.

Нет описания фото.

4. Проєктні рішення з облаштування велоінфраструктури на Вигурівському бульварі підтверджує і підписаний з підрядником лінійний графік виконання будівельних робіт. Де чітко зазначено пункт 3. «Улаштування велосипедної зони» та рядок 3.6 «Встановлення велопарковок».

Нет описания фото.

По факту нічого з цього виконано не було. Основними причинами, що повпливали на рішення відмовитись від велодоріжки зазначили:

1. Цієї вулиці немає у затвердженій Концепції розвитку велоінфраструктури міста Києва.

Відповідь: У велосипедній концепції у пункті 2.1.1. с. 68 чітко зазначено, що вона відображає концептуальне бачення розвитку веломережі на момент розробки концепції (2017 рік). Вона не обмежує облаштування велосипедної інфраструктури на інших вулицях або обґрунтовані зміни в категоріях чи трасуванні веломаршрутів.

2. Так як Вигурівський бульвар — пішохідна вулиця, немає легальної можливості наносити горизонтальну дорожню розмітку.

Відповідь: Сектор розвитку веломережі Департамент транспортної інфраструктури КМДА розробив та затвердив стандартні архітектурні та будівельні рішення https://is.gd/p2ebcD які надають можливість імітувати горизонтальну розмітку мощенням з декоративної бруківки ФЕМ відповідних кольорів. Також були проігноровані рекомендації з зазначеного документу, використовувати для мощення ФЕМ без фаски.

3. Велодоріжка на бульварі має трасування поряд з Дитячою поліклінікою, що може стати причиною нещасного випадку.

Відповідь: Трасування велодоріжки за проєктом пролягало у 15 м від виходу з Дитячої поліклініки, додатково було захищено смугою зелених насаджень та вуличних меблів. Усі місця перехрещення велодоріжки з пішохідними тротуарами мали бути помічені контрастним мощенням червоного кольору та розміткою що імітує пішохідний перехід.

4. Замість суміжної та відокремленої велодоріжки буде облаштована спільна вело-пішохідна зона, яка буде позначена відповідними дорожніми знаками.

Відповідь: Згідно ДБН В.2.3-5:2018 п.5.3.9 табл. 5.10 спільні вело-пішохідні тротуари облаштовуються за сумарної інтенсивності обох учасників руху не більше 75 осіб/год. Беручи до уваги, що на суміжній з бульваром велодоріжці веломаршруту «ж/м Троєщина — Європейська площа» нараховується інтенсивність 350 велосипедистів/год. то рішення про влаштування спільної вело-пішохідну зону вважається недоцільним. Щоб в цьому переконатись, ми провели опитування потенційних користувачів даного бульвару (місцевих мешканців та велосипедистів): Який варіант організації велосипедного руху, з зазначених, ви вважаєте більш безпечним для обох учасників руху (пішохода та велосипедиста)? В опитування взяло участь 3400 респондентів, які надали відповіді: 6% (214 осіб) спільний вело-пішохідний тротуар та 94% (3162 особи) суміжна велодоріжка поруч з пішохідним тротуаром.
На изображении может находиться: один или несколько человек и текст

Місто та кияни отримало за 40 млн гривень бюджетних коштів, замість покращення та розвитку інфраструктури — ще одну беззмістовну площу, суцільно вимощену декоративною бруківкою ФЕМ.

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s