Хто і як проєктує велосипедний маршрут «Солом’янка – Центр»?

Зараз триває етап активного проєктування веломаршруту №2, згідно Концепції розвитку велоінфраструктури Києва. На відміну від першого досвіду 2015 року, з повноцінним велосипедним маршрутом «ж/м Троєщина – Центр», який розробляли як один цілісний проєкт і створювали шляхом реконструкції покриття, нанесення розмітки та встановлення дорожніх знаків. Другий на рахунку Києва веломаршрут «Солом’янка – Центр» вирішено зробити кардинально іншим способом – проєктується він відрізками, в основному у складі капітальних ремонтів вулиць, і паралельно розробляється окремий проєкт їх поєднання в єдиний цілісний маршрут. З самого початку було визначено, що цей веломаршрут буде саме будуватись з виключним використанням практик різного типу мощення для вело і пішохідних доріжок, розділовими смугами та окремими світлофорним регулюванням. Замовником велосипедної інфраструктури в Києві, згідно з розпорядженням КМДА, є Комунальна корпорація «Київавтодор», курує хід виконання та реалізації Велоконцепції – Сектор розвитку веломережі Департамент транспортної інфраструктури КМДА

трасування веломаршруту «Солом’янка – Центр»

Загальна довжина велосипедного маршруту «Солом’янка – Центр» складає 10 км в один бік. А до роботи над ним задіяна велика кількість проєктних організацій, комунальних підприємств та людей:

1.Трасування веломаршруту починається біля Аеропорт Київ — Kyiv Sikorsky Airport і пролягає по Повітрофлотському проспекту до Севастопольської площі (2), де веломаршрут через складну транспортну розв’язку вимушено впирається у підземний перехід. Розробляє проєкт капітального ремонту проектно-будівельна фірма «Одесапромстрой».

Далі веломаршрут трасується нещодавно відремонтованим відрізком Повітрофлотського проспекту (3) і повертає на Солом’янську площу (4). Складність цієї ділянки в тому, що роботи, виконані в складі капітального ремонту, ще мають гарантійний термін, і трасування велодоріжок має максимально оминати всі відремонтовані ділянки вулиці. Це один з відрізків, що розробляє ЛКП «Інститут Просторового Розвитку» в складі поєднуючого проєкту «Солом’янка – Центр».
Від Солом’янської площі, велосипедний маршрут трасується в складі капітальних ремонтів вулиць Василя Липківського (5) та Льва Толстого (6). Розробляє проєкти проектно-будівельна фірма «Одесапромстрой».

На віддрізку між вулицею Льва Толстого та вулицею Велика Васильківська – веломаршрут трасується по вулиці Саксаганського (7). Далі трасується вулицею Велика Васильківська (8) до площі Льва Толстого (9). Це друга ділянка, яку розробляє львівське комунальне підприємство «Інститут просторового розвитку» в складі поєднуючого проєкту «Солом’янка – Центр».

Від площі Льва Толстого веломаршрут розгалужується на односторонні велосмуги, що йдуть по паралельним вулицям сусідніх кварталів: в бік Центру по вулиці Пушкінській (10) проєкт капітального ремонту розробляє проектно-будівельна фірма «Одесапромстрой» та в бік Солом’янки по вулиці Терещенківській (11) проєкт капітального ремонту розробляє ТОВ Iнститут Комплексного Проектування Об’єктiв Будiвництва. Місцем поєднання односторонніх велосмуг стає вулиця Богдана Хмельницького (12), де в проєкті капітального ремонту, що розробляє проектно-будівельна фірма «Одесапромстрой», мають зявитися велодоріжки.

Нещодавно відремонтований квартал вулиці Пушкінської, між вул. Богдана Хмельницького та вул. Прорізна, передбачає двосторонній велосипедний рух: в напрямку центру велосмуга в межах проїзної частини, в напрямку Солом’янки – велодоріжка на тротуарі. Від вул. Пушкінської веломаршрут пролягає по вулиці Бориса Грінченка (13), де пербачається облаштування першої в Києві вулиці shared space – організації дорожнього руху, в концепцію якого закладено спільний рух пішоходів, велосипедистів та авто, які на рівних використовують простір, що не розділений знаками, розміткою та бордюрами. Розробляє проєкт львівське комунальне підприємство «Інститут просторового розвитку».

Надалі трасування веломаршруту виходить на головну площу та вулицю міста — Майдан Незалежності (14) та вулицю Хрещатик (15), розробником обох проєктів є Інститут «Київдормістпроект». На Європейській площі (16) проєкт львівського комунального підприємства «Інститут просторового розвитку» має з’єднати проєктний веломаршрут №2 «Солом’янка – Центр» з вже існуючим веломаршрутом №1«ж/м Троєщина – Центр».

Також, узагальнюючи усі наявні проєкти в один велосипедний маршрут, передбачається влаштування більше 25 перехресть з окремими велосипедними світлофорами, що стане вагомим кроком до більш безпечної велосипедної інфраструктури міста Києва.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s