Нещодавно частина активного складу нашої громадської організації, в рамках дослідження та спостереження вже реалізованих практик з велоінфраструктури в містах, відвідали західну Україну: Івано-Франківськ — Коломию — Яремче — Буковель.

Цікаві спостереження:
➡️Не дивлячись на затяжну осінь і віднесене закриття так званого «велосезону», зараз велосипедом більше користуються в містах, де майже немає велоінфраструктури 👌🏻
➡️У велосипедному прокаті міста Яремче, нічого не чули про обов’язкові (згідно ПДР) дзвоник, фару та червоний ліхтар позаду і пропонують просто гучно кричати.🤷🏻‍♂️
➡️На міжміських дорогах, в основному між поселеннями, водії уважно та обережно ставляться до велосипедистів, та зменшують швидкість проїзджаючи поруч, намагаючись дотримуватись дистанції 1,5 метри🙌🏻
➡️В місті Колимия вулиці з австрійською брущатою мостовою більш зручніші для велосипедистів, за сучасні асфальтові дороги🤷🏻‍♂️
➡️Буковель швидко розвиває велоінфраструктуру курорту, і приємно вражає використанням довготривалих в експлуатації матералів розмітки — пластику ❤️
➡️Туристичні рекреаційні велосипедні маршрути, в більшості своїй занедбані, нажаль не підтримується маркування. І досить дивно, коли місцеві кажуть — ви там не проїдете на велосипеді, а даний маршрут промаркований як велосипедний🤷🏻‍♂️
➡️В містах де навіть немає жодного метра велодоріжок чи велосмуг — встановлено багато велопарковок. Приємно вражає, що в більшості це шеффілд стійки❤️
77110455_2260436937529117_1330283484765224960_o

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s