Сьогодні на засіданні постійної комісії Київська міська рада з питань транспорту, зв’язку та реклами, депутат та апологет велосипедної інфраструктури Sergii Kharchuk озвучив гостре і наболіле питання: Встановлення делініаторів для відмежування та захищення велосипедних смуг. Відео трансляції засідання комісії: https://is.gd/7LCYlU
Це відносно дешеве та ефективне рішення користується шаленою популярністю за кордоном, в містах з прогресивним досвідом створення веломережі. До того ж поруч з Києвом є Бориспільський завод ГТВ «Екогума», що виробляє недорогі та якісні гумові делініатори.

Але, на жаль, в Києві практика встановлення делініаторів має епізодичний, напівлегальний характер і не користується великою популярністю і скоріше вимушена міра. Причин декілька:

1. Немає норм та стандартів використання делініаторів в межах проїзної частини для відокремлення смуг руху. ДСТУ 8751:2017 «Огородження дорожні і напрямні пристрої» заначає ділініатори тільки як антипаркувальний засіб на тротуарі, зеленій чи пішохідній зоні. Всі наразі встановлені делініатори Центр організації дорожнього руху мають напівправовий статус, і встановлюються як елемент благоустрою. В разі виникнення дорожньо-транспортної пригоди чи погіршення організації руху на ділянці зі встановленими делініаторами — мають бути демонтовані за першою вимогою поліції.

2. Друга причина — експлуатація та обслуговування вулиць зі встановленими делініаторами. Як запевняють районні шляхо-експлуатаційні управління Комунальна корпорація «Київавтодор» немає техніки та технології, яка б змогла прибирати сніг, пил та бруд на велосмугах шириною 1,5 — 1,85 метри. При цьому не зачіпаючи самих конструкцій делініаторів. Але міста з більшою кількістю опадів та більш тривалішою зимою — знайщли способи як утримувати та експлуаувати такі консрукції. До слова левова частка веломережі Нью-Йорка складає саме велосмуги відокремлені делініаторами.

Сектор розвитку веломережі розробив типові базові рішення по використанню делініаторів для відокремлення та захищення велосмуг. Але поки що, без відповідних нормативних затверджень ці рішення не можуть бути повноцінною частиною організації дорожнього руху.

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s