На ДВРЗ Комунальна корпорація «Київавтодор» розпочато будівництво нової дороги на ділянці між вул. Довбуша та Броварським проспектом, і схоже воно без обіцяної велосипедної інфраструктури.

Проєктом нової дороги, яку особисто презентував у 2018 році Віталій Кличко, передбачено створення: вздовж нової дороги — двостороння велодоріжка шириною 3,0 м; вул. Вільхова, вул. Довбуша та вул. Макаренка — односторонні велодоріжки шириною 1,5 м. Окрім цього, частина велоінфраструктури у проекті зазначена як «велотротуар», що скоріш за все означає сумісну вело-пішохідну доріжку.

Але, фотографії з будівельного майданчику, розвіюють сподівання місцевих мешканців та велоспільноти міста, щодо створення на зазначених вулицях очікуваної велоінфраструктури. Завузькі тротуари з опорами освітлення, що мають мостіння з декоративної бруківки ФЕМ з фаскою, яка аж ніяк не підходить для влаштування спільного вело-пішохідного руху.

Маємо надію, що ми помиляємося, і велосипедна інфраструктура тут передбачена організацією дорожнього руху, у вигляді велосмуг. Хоча у такому випадку, вони не рахуються окремою площею велодоріжок і про них, у проєктній документації не зазначено жодного слова.

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s