В перспективі розвитку велосипедної інфраструктури міста Києва, біля основних траспортно-пересадкових вузлів зростатиме попит на зручну та безпечну можливість припаркувати, залишити велосипед та пересісти на інший вид громадського транспорту.

Наприклад, в Швейцарії, борючись з помилками дорожніх інженерів минулого століття — переосмислили підземні пішохідні переходи. В надлишковій площі переходів — влаштовують безкоштовні велопарковки або велосипедні камери схову з веломайстернею, туалетом і душем.
Міські правила благоустрою до безкоштовних (муніципальних) велопарковок цікаві тим, що велосипед, який не забирають протягом тижня, працівники помічають біркою, і якщо та за тиждень не зникає — велосипед забирають на утилізацію: переплавляють на велопарковки чи стовпчики.

Цікаво, скільки з 225 підземних переходів та входів до метро КП «Київський метрополітен» можна було б так раціонально переосмислити? 🤔
Наприклад, вже зараз декілька київських велосипедистів на станції метро «Осокорки» регулярно залишають свої велосипеди у підземному вестибюлі метро.

Сектор розвитку веломережі Департамент транспортної інфраструктури КМДА звертається до досвіду та вподобань користувачів велосипедів та персональних електричних транспортних засобів, за інформацією, де саме в Києві в перспективі розвитку веломережі потрібні велосипедні паркінги якими б ви користувались.

https://forms.gle/yQM9pUhxbsiX7s839

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s