13 травня на засіданні Кабінет Міністрів України схвалив проект постанови, розроблений Міністерство інфраструктури України, який дозволяє водіям таксі рухатись окремою смугою для маршрутних транспортних засобів. Чому ця ідея погана?
В Києві вже декілька років поспіль існує практика суміщеного спільного руху велосипедистів та громадського транспорту у виділених смугах для маршрутних транспортних засобів. Міський громадський транспорт рухається зі швидкістю до 30 км/год за графіком з інтервалами, що є комфортними умовами для суміщеного руху з велосипедистами. Це тимчасовий, перехідний варіант для створення більш комфортних умов для велосипедного руху, до того часу поки на цих вулицях не буде облаштована відокремлена велосипедна інфраструктура.
Це світовий досвід інтегрований в наші інфраструктурні реалії — він покликаний виправити правову колізію, яка досі існує в чинній редакції Правил дорожнього руху, де велосипедисту потрібно рухатись в крайній правій смузі і одночасно заборонено рух усіх транспортних засобів (в тому числі і велосипеда) по смугах для громадського транспорту.
На сьогодні розроблені нова редакція ДСТУ «Дорожня розмітка», де вже передбачено спеціальну комбінацію розмітки для суміщеного руху велосипедистів та громадського руху. У зміні №1 до ДБН «Вулиці та дороги населених пунктів» вже зазначено мінімальну (3,75 м) та рекомендовану (4,5 м) ширину виділених смуг суміщеним рухом громадського транспорту та велосипедистів.
Але дозвіл руху таксі, яке пересувається по місту зі швидкістю, значно вищою за 30 км/год, виділеними смугами для маршрутних транспортних засобів просто поховає ідею комфортного велосипедного сполучення більшістю магістральних вулиць на роки.
До відома:
— в Україні налічується 11086 чинних ліцензій на здійснення послуг таксі;
— В Києві до таксі-сервісів підключено приблизно 20 000 водіїв;
— за 1 місяць в Києві на таксі здійснюється приблизно 4 млн поїздок.
На сьогодні вже наявна кількість таксі в Києві, перетворить існуючі виділені смуги для громадського транспорту, у звичайні перевантажені смуги руху, що наприклад, спостерігається зараз в Парижі. Питання використання громадських смуг урегульовано в Лондоні — години, якими можна чи заборонено користуватися виділеними смугами для руху велосипедистам або таксі, визначають в залежності від пікових годин навантаження мережі та графіку курсування маршрутів громадського транспорту.

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s