Чому небезпечні паркани, які ставить Комунальна корпорація «Київавтодор» вздовж велосипедних доріжок?

Нещодавно, на новозбудованій велосипедній доріжці в ході капітального ремонту проспекту Степана Бандери, в межах схилу штучної споруди дворівневої розв’язки Комунальна корпорація «Київавтодор»Департамент транспортної інфраструктури КМДА встановила пішохідний паркан. Проблема полягає в тому, що цей паркан може стати причиною травмування велосипедиста, і ось чому:

1. Виступи на опорах, за які можна зачепитися. Європейські канонічні рекомендації, щодо обмежувальних засобів для велосипедистів чітко зазначають про необхідність рівної поверхні, яка при випадковому контакті чи зіткненні не створить додаткових причин для травмування.

2. Відсутність перил, за яке можна схопитися.Перило необхідно, для того, щоб велосипедист який втратив рівновагу, або випадково контактує з засобом обмеження — міг схопитись за перило, а також при зіткненні мав максимально округлий стримувач.

3. Багато часто повторюваних перпендикулярних руху велосипедиста елементів паркану.Конструкція паркану вздовж велосипедної інфраструктури, за рекомендаціями має мати більшою мірою продольні елементи, і опори нахиленого типу, що унеможливлює контакт габариту педалі з обмежувальним засобом.

4. Блискуча поверхня та відсутність світлоповертальних елементів.Встановлені паркани мають блискучу, хромовану поверхню, яка в сонячний день та в світлі фар може засліпити велосипедиста під час руху і вплинути на керування. Поверхня обмежувальних засобів має бути матовою (наприклад оцинкованою) і при зміні траєкторії руху містити світлоповертальні елементи.

5. Сумнівна стримувальна дія.Встановлений паркан є не надто вдалою і недоречною стилізацією, під паркан «Яуза», дизайн якого розроблений та відлитий з чавуна ще в часи Російської імперії (доречі оригінальний паркан стоїть на бульварі Тараса Шевченко). Але його відповідність ДСТУ 8751:2017 «Огородження дорожні та напрямні пристрої», яке має в разі чого, бути призначено для затримання транспортного засобу (яким є велосипед) дуже сумнівна.

Наразі в Києві є лише один прецедент, коли більш-менш прислухалися до рекомендацій влаштування обмежувальних засобів для велосипедної інфраструктури — міст метро через Русанівську протоку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s