Якою буде велосипедна інфраструктура на вулиці Хрещатик?
P.S. Не такою як ми уявляли😒

В березні 2022 року запланований капітальний ремонт вулиці Хрещатик, в рамках якого буде влаштована велосипедна інфраструктура. Концепцією розвитку велосипедної інфраструктури міста Києва передбачено, що всі 15 магістральних велосипедних маршрутів трасуються на Європейську площу та вул. Хрещатик. Більше того, міжнародний велосипедний маршрут EuroVelo 4, бере початок та одночасно закінчується в Києві на Європейській площі.

Згідно тендерної документації в системі електронних закупівель Prozorro UA-2021-05-24-009241-b та оприлюдненого проєкту Комунальна корпорація «Київавтодор» передбачено:

☑️ влаштування двосторонніх велосипедних доріжок шириною 2,25 м з обох сторін вулиці. Велодоріжки мають комплексно поєднатися з вже існуючою велосипедною інфраструктурою на вул. Прорізна, вул. Городецького, Бесарабській площі та запроєктованою інфраструктурою на вул. Богдана Хмельницького та Європейській площі;

☑️ на жаль покриття велосипедних доріжок, всупереч чинним будівельним вимогам ДБН В.2.3-5:2018, вимогам по інклюзивності ДБН В.2.2-40:2018 та вимогам до проєктування велоінфраструктури ДСТУ 8906:2019, замовник та проєктанти обрали влаштувати з гранітних плит. Хоча попередньо було декілька разів наголошено. що для зручності велосипедистів та осіб з інвалідністю, тактильна, й кольорова відмінність покриття велосипедної доріжки та тротуару будуть першочерговим акцентом 😒

☑️ на перехрестях вул. Хрещатик з вулицями Михайлівська, Прорізна та Богдана Хмельницького будуть влаштовані наземні регульовані пішохідні переходи з велосипедними переїздами. Тендером передбачено встановлення 27 одиниць велосипедних світлофорів;

☑️ в межах проїзної частини влаштують смуги для руху маршрутних транспортних засобів та велосипедистів, що поєднаються з вже існуючими смугами на бульв. Тараса Шевченка.

Ознайомитись з проєктом капітального ремонту вул. Хрещатик: https://is.gd/x44U3h

Один ответ на “22 лютого 2022

  1. Супер новина! Я нерідко їжджу велосипедом на роботу по Хрещатику. То зранку воно ще нічого, а ввечері там такі затори, що навіть велосипедом не протиснутися, і мало не від Бесарабки доводиться маневрувати велосипедом між людей по тротуару. Добре, що буде виділена лінія для велосипедів + наземні переходи.

    Нравится

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s